16 Kasım 2012 Cuma

İki Nokta yan yana



Hüzünlü bir şarkı dinlerken ağlıyor olmaktan rahatsızlık duyma..
Suçluluk duyma 
televizyonda izlediğin haberlerde etkisiz olduğunu hissettiğin anlarda..
Seni gerçekten seviyorum... 
Buna inanmadığını da biliyorum..
Neden seni sevdiğime inanasın ki..
 Ama seviyorum.. Bu sevgiyle yaşıyorum..
 Biliyorum ne kadar sevilmeyi hak ettiğini ;; kendini ifade etmek için nasıl çırpındığını ve yalnız kaldığında ,,gülümsediğinde ne kadar güvenilir ,, özel olduğunu..
Ne kadar sevimli olduğunu.. Sadece korkuyorsun.. Kırılmaktan , reddedilmekten , kaybetmekten ,, küçük düşmekten korkuyorsun..

Ben de korkuyorum..

Senden beni sevmeni istemiyorum ya da benimle ilgili her hangi bir şey.. 
Sadece benimle paylaşmanı istiyorum.. 
Yazdıklarımı okurken,, okuduklarının,, kendini olduğu gibi harflere dökerek sana ulaşmaya çabalayan birirnin yansımaları olduğunu bil..
Ne bir hesabım var ne de  bir oyunum.. Sadece seninle paylaşıyorum.
Hayatımda ,,,ne ikiyüzlülere ne yavşaklara
 ne korkudan benliğini satmışlara ne gölgesinde saklananlara yer var...

Bir şelaleden aşağı düşüyorum.. Sular çağlayarak dört bir yanımı sarıyor..
Acı kadar sıcak ,,,buz kadar soğuk sular...
Ya tut elimden
ya  da sus..!


f..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder