2 Aralık 2012 Pazar

Şu şehrin gürültüsünü kısar mısınız biraz?


 Dip Notlar


Masum ,,uysal ,,, savunmasız...Ruhlarımız bazen kabına sığamıyor..

++

Dağılma zamanı.. tetikte bekleyen gözyaşlarım aktı akacak...

+++

Yıllar evvel bir aşk hikayesi anlatmıştı bana çok sevdiğim bir  komşumuz  ..Kendi hikayesiydi..Alevi bir genci sevdiğini söylemişti..Annesi vermemiş kavuşamamışlar...
Ayrılmışlar ,,bütün  aşk hikayelerinin vazgeçilmez teması ' A y r ı l ı k' .. Hüzün veriyor...Zaman zaman ben bu insanların hayatlarını ziyaret ediyorum.. Filmin içinden geçiyorum ve çıkıyorum..Sihirli bir değneğin hayalini kuruyorum için için...

++++

 Balık olmak ,, kuş olmak ,,çocuk olmak..İçimde tüm güzelliklerin ortaya çıktığı anların olduğunu bilmek hoşuma gidiyor..Yüreğimin sevgiyle dolup taştığı,,derin bir nefes alıp bırakırken gözlerimin dolu dolu olduğu anlar..İçimdeki yaralarla yaşamanın ne demek olduğunu,, onları kucaklamayı, onlarla yaşamaya çalışmamı ve bazen nasıl isyan ettiğimi... tüm anları biliyorum.. bak şu an çanlar çalıyor ...binlerce deli çan..
Duyuyor musun??

+++++

Bir şeye sahip olduğunda özgürlüğün  bitiyor... Hiçbir şeyin yoksa işte o zaman özgürsün...
--------

f..


















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder